Az Enzóhoz tette hasonlóvá a Ferrari F458 Italiát a Mansory. A tuningcég a Frankfurti Autószalonon mutatta be Siracusa néven futó modelljét, amely a szicíliai versenypályáról kapta nevét. Az átalakítás alapja, hogy a Mansory a Ferrarinál is nagyobb arányban használja a karbont. Gyakorlatilag az összes  karosszéria-elemet a könnyű, de merev műanyagból formázták újra.  

Extrém külső a Ferrari 458-hoz 1
Extrém külső a Ferrari 458-hoz 11


Így az orrspoilert, amelynek formáját az Enzótól örökölte a küszöböket, a csomagtartó fedelet, a tetőt is karbonból alakították ki. Emellett a motort fedő átlátszó burkolatot is kicserélték, így egyedül ennek a szénszálasra váltásával 70 kilót spóroltak. Azt sajnos nem közölték, hogy összesen mennyivel vált könnyebbé az autó.

Az utastér hangulatát is karbon határozza meg, amely mint építőelem és mint díszítőelem is szerepet kapott. A Mansory emellett újrabőrözte a teljes utasteret, átalakította a középkonzolt, a kormányt is.  

A 458 Italia V8-as motorjához csak visszafogottan nyúlt a Mansory, sportlégszűrő és sportkipufogó használatával 590 lóerősre erősítették, miközben a maximális nyomatéka 560 Nm-re emelkedett. Nem tudni, hogy a plusz 20 lóerő vagy a súlycsökkentés fő erénye, de a Siracusa gyorsabb, mint gyári állapotában.Képes 3,2 másodperc alatt elérni a 100 km/órát, míg a végsebessége 330 km/óra.

A jobb dinamikához feszesebb futómű dukál, ami jár is a Ferrarihoz, az új lengéscsillapítók az útra ragasztják a 20 és 21 colos abroncsokat, míg az új rugókkal a karosszéria ült 20 milliméterrel alacsonyabbra.