Az őszi Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az Insignia Country Tourer, az Insignia kombi terepcsomagos kiadása. Két centivel emelték meg az autó hasmagasságát.
Terepjárónak nem nevezhetők, de az alapmodelleknél kétségkívül praktikusabbak a terepcsomagos, emelt hasmagasságú kombik. Az elmúlt években kifejezetten népszerű lett a kategória, amelyben hamarosan az Opel Insignia is megjelenik.

Az Insignia Country Tourer az őszi Frankfurti Autószalonon mutatkozik be, de a hivatalos képeket már most nyilvánosságra hozták róla. A műfaj alapszabályainak megfelelően emeltek az autó hasmagasságán, két centivel került távolabb a földtől, az érzékeny részek fekete műanyagborítást kaptak. A kipufogó duplacsövű.

A Country Tourer simán átküzdi magát néhány kisebb akadályon, megkapta ugyanis az Opel elektronikus vezérlésű Haldex összkerékhajtási rendszerét, amelyhez részlegesen önzáró differenciálmű is kapcsolódik. Az útviszonyoktól függően 0-100 százalék között tetszőlegesen alakulhat az egyes tengelyekre jutó nyomaték aránya.

A terepes Insignia a 250 lóerős, 400 Nm csúcsnyomatékú kétliteres turbós benzines mellett rendelhető a 163 lóerős, kétliteres dízellel (350 Nm), illetve ugyanennek a motornak a 195 lóerős, duplaturbós (400 Nm) változatával is. A benzines és a szimplaturbós dízel hatfokozatú manuális vagy hatfokozatú automata váltóval párosítható, a duplaturbóshoz nincs kézi váltós opció.

Az autóra a frankfurti bemutatót követően, szeptember 10-től vesznek fel rendeléseket.