Kia Niro: így nevezik azt a felfelé nyíló ajtóval fűszerezett, nagy hasmagasságú sportkocsit, amely szeptemberben mutatkozik be a közönségnek – persze csak tanulmány formájában. 
Ahogy azt már korábban láthattuk, a Niro a Kia aktuális arculatát hozza, beleértve a Cee’d GT négyzetrácsos LED-lámpáit is. Ami azonban korábban nem látszott, az az extrém magasra emelt far, vastag ikerkipufogóval, a lökhárítón túlnyúló vonószemekkel/ütközőbabákkal. 
Dögös terepkupéval csábít a Kia 1
Dögös terepkupéval csábít a Kia 23
Bizony a Niro terepre termett, amiről a durva mintázatú abroncsok, a ferdén levágott első lökhárító és a vastagon leburkolt oldalsó küszöbök is tanúskodnak. 
Az autó megjelenését kéttónusú fekete-ezüst fényezés teszi sportosabbá, komolyságát az abroncsok futófelületén és a klasszikus Lamborghini-mintázatú keréktárcsák agyán elhelyezett sárga betétek oldják. 
A Kia európai bázisán tervezett és fejlesztett Niro műszaki adatairól még hallgat a gyár. Annyit elárultak, hogy a felfelé nyíló oldalajtókkal szerelt autó „innovatív, új fejlesztésű hajtásláncot” kap. Ezek szerint a gyár túllép a korábbi tanulmányoknál alkalmazott, 204 lóerős turbómotoron; több mint valószínű, hogy hibrid üzemű lesz a pici fekete jószág.
Dögös terepkupéval csábít a Kia 24