A megnövelt teljesítmény révén a korábbi 4,8 helyett 4,5 másodperc alatt gyorsul százra az üresen 2,3 tonnás túraautó, a végsebesség 303-ról 309 km/órára nő. A kabrió ennél mindössze kéttized másodperccel lomhább, illetve egyetlen km/órával lassabb.
a videó a hirdetés után indul
Mindez különösen jól hangzik annak fényében, hogy a szabványos üzemanyag-fogyasztás nem változott: a kupé 10,6, a kabrió 10,9 litert fogyaszt százon, ha nem arra használjuk őket, amire valók.
Ha mégis, akkor sincs semmi veszve: a 10 mm-rel leültetett futómű, az elöl 45, hátul 33 százalékkal feszesebb rugók, valamint az átdolgozott adaptív lengéscsillapítók közvetlenebb vezethetőséget eredményeznek. Ívmenetben a keményebb szilentek (+70%) és a merevebb hátsó stabilizátor (+54%) mellett áthangolt kormánygép segíti a vezetőt.
A GT S modell menetstabilizálója biztonsági játék helyett örömködésre született: később avatkozik be, és hamarabb száll ki a játszmából, így a vezető aktívabban vehet részt a nagy autó megzabolázásában.
a videó a hirdetés után indul
Hogy ne csak a vásárló de az utca népe is tudja, a Continental GT sportosabb kivitelét tudhatja magáénak, első légterelő, oldalsó küszöbök és hátsó diffúzor javítja a modell aerodinamikai teljesítményét, a sportos megjelenést egyetlen krómsávval ketté osztott, fényes fekete hűtőmaszk és fektetett nyolcas alakban elrendezett kipufogók támogatják.
A 20 colos felnik szabad rálátást engednek a hatalmas féktárcsákra és a piros féknyergekre. A beltérben kétszínű ülés- és tetőkárpitozás, bordázott króm alkatrészek, elütő színű öltésekkel varrott bőr elemek és a küszöbborító lemezeken elhelyezett V8 S emblémák utalnak a csúcsmodellre.
Az opciós tételek listáján a szokásos luxustételek mellett áthangolt kipufogórendszer is szerepel.
a videó a hirdetés után indul
Szerző: Svékus Gergő