A Ford európai piacain 2015 végétől lehet megvásárolni azt a ráncfelvarrott Ranger platós kisteherautót, amely Frankfurtban a Wildtrak csúcskivitelében mutatkozik be a kontinens közönségének.

A legigényesebb változathoz rendelt sötétszürke hűtőrács, narancssárga fényezés és fémhatású díszítőelemek látványos képet rajzolnak az autóról. Alapkivitelben korántsem lesz ennyire dögös a jármű, viszont a 18 colos felnik és a szögletes ködfények nélkül is érvényesül a dízelmotorok megújult kínálata: a start-stop technológia, a választható végáttétel és az elektromos szervokormány bevezetése megtette a hatását, együttesen akár 17 százalékkal csökkentették a modell átlagos üzemanyag-fogyasztását.

Frissebb, dögösebb lesz a Ford pick-upja 1
Frissebb, dögösebb lesz a Ford pick-upja 21

A 2,2 literes dízelmotor 130 és 160 lóerős változatban lesz kapható, míg a 3,2 literes kerek 200 lóerőt ad le. Hatfokozatú kézi és automata váltók állnak rendelkezésre, és lesznek takarékos hátsókerék-hajtású változatok is.

A hasmagasság 23 centi, elöl 28, hátul 25 fok a terepszög, a gázlómélység pedig 80 cm. Az összkerekes modellek felezőt is kapnak, a hátsó tengelyen elektronikusan zárható differenciálzár segíti az előrejutást.

Az utastér újdonsága a színes, digitális monitorokat tartalmazó műszeregység, valamint a 8 colos központi érintőképernyő.

Frissebb, dögösebb lesz a Ford pick-upja 22