Tavasszal tartotta világpremierjét, nyár óta pedig itthon is elérhető a felfrissített Peugeot 208-as. Szemből az új első lökhárítóról, az átrajzolt hűtőrácsról, valamint a LED-es nappali menetfénnyel szerelt, fekete-króm fényszórókról lehet felismerni az újabb modelleket. Nagyobb testvéreihez hasonlóan a 208-asnál is megjelent a hátsó – immár LED-es – lámpákon a macskakarom motívum. A tervezők munkáját nyomon követhetjük a három keréktárcsán és a négy új karosszériaszín megjelenésén.

Itthon az új Peugeot 208-as 1
Itthon az új Peugeot 208-as 15 A korábbinál is kifinomultabb a városi oroszlán utastere. Szerepet játszik ebben a puha tapintású műszerfal, a kiváló kárpitok, illetve a vaskos bőrkormány. A mai kor szellemében mobiltelefonunk integrálható a Peugeot 208 fedélzeti rendszerébe, a telefon képernyőjét letükröző megoldás különféle letölthető alkalmazásokat is elérhetővé tesz. A biztonságos közlekedést tolatókamera és vészhelyzet esetén az autót automatikusan lefékező megoldás segíti.

Itthon az új Peugeot 208-as 16 Ahogy az elvárható, a Peugeot 208 a kategória élvonalába tartozó fogyasztással örvendezteti meg tulajdonosát. Ezt bizonyítandó, a Peugeot szakemberei a franciaországi Belchamp tesztpályán egy gyári kivitelű, 100 lóerős dízelmodellel új rekordot állítottak fel. Egyetlen tankolással 2152 kilométert tettek meg, ami 2,0 literes (!) átlagfogyasztásnak felel meg.

Itthon az új Peugeot 208-as 17 A Peugeot 208 motorpalettája eddig sem volt szerény, 2015-től viszont hét teljesítményszint érhető el, mind EURO6 környezetvédelmi besorolással. A rekordautóban 1,6 literes HDI motor szerepelt, amely 75, 100, 120 lóerős teljesítménnyel is választható. A motorkínálatot az 1,0 literes benzinmotor 68 és az 1,2-es benzinmotor 82 és 110 lóerős változatai egészítik ki. Aki a ralipályákon is vitézkedő 208-as hangulatát élné át, annak az 1,6-os turbómotor (208 LE) ajánlható.

Az új Peugeot 208 már 2 940 000 forinttól megvásárolható.