Ha látvánnyal lehetne futamot nyerni a motorsportban, akkor a BMW M6 GT3 jó esélyekkel indulna. A BMW M6 versenyváltozata ugyanis igen durván néz ki, az eleve hosszú, lapos, széles, tehát cseppet sem filigrán kasztnit kiszélesítették és spoilerekkel egészítették ki. Nagyon agresszívnek néz ki, de ennél lényegesebb, hogy a karosszéria és az alváz légellenállását szélcsatornában optimalizálták.
Köszönhetően a szénszál-erősítésű műanyagból készült gyűrődési zónáknak és karosszériaelemeknek, a BMW M6 GT3 kevesebb mint 1300 kilogrammot nyom a mérlegen. Motorteljesítményéről egyelőre hallgat a bajor gyártó, de annyi bizonyos, hogy az utcai modellhez hasonlóan 4,5 V8-as turbómotor mozgatja, több mint 500 lóerőt mozgósítva. Ugyanakkor érdekesség, hogy a jobb súlyelosztás érdekében a szekvenciális versenyváltót a hátsó tengelyre szerelték.A 2010 óta futó BMW Z4 GT3 versenyautó utódjának szánt modell nettó ára 379 000 euró (118,7 millió forint). 2015 májusában lehetett először látni a BMW M6 GT3-at, azóta több sporteseményen kiállították, a nagyközönség azonban csak most, a Frankfurti Autószalonon láthatja. Az első éles bevetésre 2016-ban kerül sor.
Igyekszik a BMW azonnal pénzre is váltani a modell népszerűségét, hiszen rögvest elkészült az utcai változat is, azaz egy limitált sorozat az M6-osból, a BMW M6 Coupé Competition Edition. A 4,4 literes turbómotor teljesítménye itt nem a szokásos 560, hanem 600 lóerő. A maximális forgatónyomaték pedig 680 Nm helyett 700 Nm.
A nagyobb motorteljesítmény mellé egyedi karosszériaszínek (fehér és sárga) és M-es díszcsíkok, 20 colos kerekek, karbonból készült kiegészítők, puha bőrbelső is jár. Ha a kedves vevő kifizeti az M Driver’s csomag felárát, az elektronika sem állítja meg 250-nél a kocsit, hanem akár 305 km/órával is száguldhat az Autobahnon.