A Frankfurti Autószalonon két lépcsőben újul meg a BMW i3: egyrészt kap egy ráncfelvarrást, másrészt két irányba válik szét a megújuló modell: az alapkivitel elegáns arcot ölt, míg a frissen bevezetendő i3S sportverzió megjelenésében és tulajdonságaiban is dinamikusabb hangvétellel folytatja.
A frissített modellpáros átrajzolt, fényezett első és hátsó lökhárítót (az i3S-nél fekete betéttel és színes díszcsíkkal), tompított és távolsági LED-fényszórót, ovális helyett lapított, LED-es irányjelzőket, valamint két új karosszériaszínt (egy kék és egy piros árnyalat) kapott. Hátul keskenyebb keretű, átrajzolt lökhárító; a szélre kitolt típusjelzés; valamint a csomagtérfedél alján húzódó krómsáv jelzi, hogy az új modellévvel van dolgunk. A tetőkeret mostantól fényes fekete, az i3 esetében matt krómcsík fut rajta végig egészen a hátsó szélvédőig.
Könnyű tehát megkülönböztetni egymástól a két variánst, de menet közben sem fogjuk összekeverni őket. Eltűnt a kis kapacitású akkumulátor, mostantól kizárólag 33 kWh-val kapható a modell. Az alapkivitel motorja megmaradt 170 LE-s, 250 Nm-es; a végsebesség 150 km/óra, álló helyzetből 7,3 mp alatt gyorsul 100-ra az autó. A hatótávolság a régi NEDC norma szerint 290-300 km, normál körülmények között 200 kilométert ígér a BMW. Áthangolták a DSC rendszert, gyorsításnál és regeneratív lassításnál egyaránt pontosabb a szabályozás, és sokat javult az autó elindulási képessége csúszós útfelületen. Az új DTC üzemmódban sportosabban vezethetünk, még akár driftelni (driftelgetni) is lehet az autóval.
Az i3S nem csak motor- és menetteljesítményeiben (184 LE, 270 Nm, 6,9 mp, 160 km/óra) tud többet, de futóműve is sportosabb (rugók, lengéscsillapítók, stabilizátor), 10 mm-rel leültették, a hátsó nyomtáv 40 mm-rel nőtt; a 20 colos felnire szerelt abroncsok 20 mm-rel szélesebbek, mint az alapmodellen. Az i3S sportos üzemmódban is vezethető. Fontos hangolási újdonság, hogy felső fordulatszám-tartományban nem fullad ki, erősebb marad a villanymotor. Mindkét verzióhoz kérhető hatótávnövelő benzinmotoros generátor, amely kb. 150 extra kilométert tehetünk meg.
Az utastérben új opciós prémium kárpitozás (barna nyersbőr és szürke gyapjúszövet) jelenik meg, a biztonsági övek kékek. Továbbfejlesztették az iDrive rendszert, nagyobb felbontású a képernyője, más a menürendszer, javult a hangvezérlés és megjelent az Apple CarPlay okostelefon-integrációs funkció.
Félautonóm funkciók jelentek meg, a robotparkolástól a sáv vonalát a dugóban önállóan követni képes rendszerig. A navigációs rendszer újdonsága az utcai parkolóhely-kereső szolgáltatás. Fontos újdonság a digitális töltési rendszer, amivel a felhasználók integrálhatják autójukat megújuló energiáról táplált otthonuk hálózatába. Ehhez új fali töltőberendezés is tartozik, gyorsabb töltést lehetővé tevő, új kábellel.