A Volkswagen a nagy európai autószalonok előestéjén hagyományosan lehengerlő bemutatóval tudatosítja az újságírókban, hogy ki is a világ hol első, hol második legnagyobb autógyártója. A pillanatnyilag 12 márkát tömörítő gigacég idén is kitett magáért. A fő üzenet: hamarosan mindent elborítanak az elektromos autók, kicsit később pedig már az önmagukat vezető kocsik is feltűnnek az autószalonokban – de addig azért még van egy kis idő kiélvezni olyan jópofaságokat, mint a 110 lóerővel és három hengerrel is virgonc VW Up GTI – vagy a 42 másodperc alatt 0-ról 400 km/h-ra gyorsuló majd újra megálló 16 hengeres Bugatti Chiron.
Kameránkkal körbejártuk a VW-csoport újdonságait, beültünk a lenyűgöző új Bentley Continental GT-be és a kevésbé lenyűgöző, kicsit túl modernné vált új Audi A8-ba; megnéztük a Škoda elektromos koncepcióját a maga gyárilag homályos fényszóróival és forgó üléseivel, és persze a Volkswagen I.D. prototípusokat, a vezérmárka új elektromos autóit, amelyek már csak 1-2-3 évre vannak a sorozatgyártástól.