A letisztult külső és belső formatervet, a kamerával helyettesített külső tükröket már korábban is láttuk.

Most viszont az is kiderült, hogy a hátsó kereket hajtó villanymotor két teljesítményszinten lesz elérhető: az olcsóbb verzió 136 lóerős, az erősebb 154 lóerős lesz, a forgatónyomaték 315 Nm. Ennek köszönhetően az autó 8 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Nem lesz olcsó a Honda városi villanyautója 1

Az akkumulátor mindkét esetben 35,5 kWh kapacitású, ráadásul igen kompakt. A hatótávolság akár 220 km, gyorstöltővel 30 perc alatt 80 százalékra tölthető az akku.

A kulcs helyett okostelefonnal nyitható-csukható-indítható autó alapkivitele 9,6 millióba kerül, a jobban felszerelt, erősebb Honda e-ért 11 milliót kérnek el.

Nem lesz olcsó a Honda városi villanyautója 11

Az eddigi legcukibb városi villanyautó első példányai 2020-ra érkeznek Magyarországra.