Az elődmodell 2016-ban búcsúzott, a gyártó pedig ígért fűt-fát az utóddal kapcsolatban; még azt is hallottuk, hogy elektromos, de legalábbis hibrid autóként születik újra a kockaforma terepjáró-ikon.
A valóság végül nem ez lett, egyelőre a Jaguar-Land Rover konvencionális dízel- és benzinmotorjaival érkezett a kocsi a 2020-as modellévre. A formaterv nem rossz, bár sokkal inkább hozza a párhuzamos Land Rover-modellek világát, mint a baltával faragott ősét, a felszereltség, a műszaki tartalom pedig szintén nem az eredetileg félig-meddig traktornak készült, alvázas ős-Landy primitív célszerűségének, hanem egy nagyon is korszerű – és persze drága – önhordó kasztnis SUV biztonságának és komfortjának megfelelő.
Az új Defenderről minden fontos műszaki részletet elolvashattok ebben a cikkünkben, a körbe- és körültapogatás élményét pedig ezzel a videóval igyekszünk átadni nektek a Frankfurti Autószalonról: