A Mitsubishi Concept GC PHEV (Grand Cruiser plugin hybrid electric vehicle) a következő generációs Pajero megjelenését vetíti előre. Óriási SUV, minden méretében nagyobb a mai Pajerónál. Viszont mintha nem lenne olyan arányos és szép, nemde? 335 lóerős, kompresszoros V6-os benzinmotor és 94 lovas villanymotor dolgozik benne vállvetve, a tisztán elektromos hatótáv 40 km.
A Mitsubishi Concept GC PHEV (Grand Cruiser plugin hybrid electric vehicle) a következő generációs Pajero megjelenését vetíti előre. Óriási SUV, minden méretében nagyobb a mai Pajerónál. Viszont mintha nem lenne olyan arányos és szép, nemde? 335 lóerős, kompresszoros V6-os benzinmotor és 94 lovas villanymotor dolgozik benne vállvetve, a tisztán elektromos hatótáv 40 km.
Fotó megosztása:
A Fiat az aktuális Pandából is megcsinálta a Cross Panda nevű szörnyet. A régi mintha kedvesebb és viccesebb lett volna, ez csak szimplán csúnya. Vagy rosszul látjuk? Viszkókuplungos összkerékhajtás van alatta, a motorpaletta a Pandáé, rajta a kéthengeres turbóval.
A Fiat az aktuális Pandából is megcsinálta a Cross Panda nevű szörnyet. A régi mintha kedvesebb és viccesebb lett volna, ez csak szimplán csúnya. Vagy rosszul látjuk? Viszkókuplungos összkerékhajtás van alatta, a motorpaletta a Pandáé, rajta a kéthengeres turbóval.
Fotó megosztása:
A Toyota FCV Concept egy nagyon komolyan gondolt hidrogénüzemű prototípus. A négyüléses szedán formája nagyon különös az európai szemnek, a gigantikus ál-légbeömlőkbe épített kis plasztikpiramisokkal elég sokkoló látvány. 135 lóerős, 170 km/h a vége és csak vízgőzt ereget füst helyett - ha nem is esztétikai okból, de reméljük, hogy valóban utcára kerül a kocsi.
A Toyota FCV Concept egy nagyon komolyan gondolt hidrogénüzemű prototípus. A négyüléses szedán formája nagyon különös az európai szemnek, a gigantikus ál-légbeömlőkbe épített kis plasztikpiramisokkal elég sokkoló látvány. 135 lóerős, 170 km/h a vége és csak vízgőzt ereget füst helyett - ha nem is esztétikai okból, de reméljük, hogy valóban utcára kerül a kocsi.
Fotó megosztása:
Cadillac SRX. 3,6 literes, 308 lóerős V6-os benzinmotorjával nem lesz az európai vevők kedvence, de talán nem csak a dízelmotor hiánya akadályozza majd a piaci hódítást mifelénk. Vagy mi tévedünk, és a GM luxusmárkájának SUV-je SZÉP?
Cadillac SRX. 3,6 literes, 308 lóerős V6-os benzinmotorjával nem lesz az európai vevők kedvence, de talán nem csak a dízelmotor hiánya akadályozza majd a piaci hódítást mifelénk. Vagy mi tévedünk, és a GM luxusmárkájának SUV-je SZÉP?
Fotó megosztása:
Nissan Blad Glider. Az elektromos hajtású, elöl keskeny, hátul széles háromüléses legnagyobb meglepetésünkre komolyan esélyes a sorozatgyártásra. hátul 280-as, elöl 100-as kerekeivel, két hátsó agymotorjával bizonyára nagy élmény lesz vezetni, de a parkolóban visszanézni rá már nem annyira.
Nissan Blad Glider. Az elektromos hajtású, elöl keskeny, hátul széles háromüléses legnagyobb meglepetésünkre komolyan esélyes a sorozatgyártásra. hátul 280-as, elöl 100-as kerekeivel, két hátsó agymotorjával bizonyára nagy élmény lesz vezetni, de a parkolóban visszanézni rá már nem annyira.
Fotó megosztása:
Suzuki Celerio. Az indiai új kis-Suzuki, az Alto utódja egy brosúrával lemaradt a többiektől, de legalább meglepően tágas belül. Alighanem olcsó is lesz, bár nemigen tud majd beférni a Dacia Sandero alá árban. Van valaki, aki szerint szebb, mint egy Sandero?
Suzuki Celerio. Az indiai új kis-Suzuki, az Alto utódja egy brosúrával lemaradt a többiektől, de legalább meglepően tágas belül. Alighanem olcsó is lesz, bár nemigen tud majd beférni a Dacia Sandero alá árban. Van valaki, aki szerint szebb, mint egy Sandero?
Fotó megosztása:
Ford Ecosport. A Fiesta-alapú mini-SUV-t teljesen komolyan gondolja a Ford, Európában jövőre megkezdődik az értékesítés. A Ford aktuális dizájn-irányzatát az új Focus miatt sokan szidták, az új Mondeo miatt sokan magasztalják - az Ecosport formáját szerintünk elég nehéz megmagyarázni.
Ford Ecosport. A Fiesta-alapú mini-SUV-t teljesen komolyan gondolja a Ford, Európában jövőre megkezdődik az értékesítés. A Ford aktuális dizájn-irányzatát az új Focus miatt sokan szidták, az új Mondeo miatt sokan magasztalják - az Ecosport formáját szerintünk elég nehéz megmagyarázni.
Fotó megosztása:
Morgan 3-wheeler. A V2-es Harley-blokkal hajtott sport-izé 2011-ben mutatkozott be Genfben, a Screamin' Eagle nevű motor 115 lóerős a fura járgányban, ami az 550 kilós kasztnit kétségkívül izgalmas menetteljesítményekhez segíti. De azt nehéz volna rámondani, hogy szép, ugye?
Morgan 3-wheeler. A V2-es Harley-blokkal hajtott sport-izé 2011-ben mutatkozott be Genfben, a Screamin' Eagle nevű motor 115 lóerős a fura járgányban, ami az 550 kilós kasztnit kétségkívül izgalmas menetteljesítményekhez segíti. De azt nehéz volna rámondani, hogy szép, ugye?
Fotó megosztása:
Mini ALL4 Racing. A 307 lóerős, 1900 kilós, háromliteres dízel-szörny a Dakarra készült, bizonyára nagyon jól szerepel majd a masszív gyári háttérrel. De az amúgy is folyton egyre nagyobbra hízó Mini ebben a kivitelben már annyira kidagad az Issigonis-féle ősmodell örökségéből, hogy az már nekünk fáj. Nektek nem?
Mini ALL4 Racing. A 307 lóerős, 1900 kilós, háromliteres dízel-szörny a Dakarra készült, bizonyára nagyon jól szerepel majd a masszív gyári háttérrel. De az amúgy is folyton egyre nagyobbra hízó Mini ebben a kivitelben már annyira kidagad az Issigonis-féle ősmodell örökségéből, hogy az már nekünk fáj. Nektek nem?
Fotó megosztása:
Finnország szülötte, a helsinki Metropolia Egyetem és a UPM vállalat közös gyermeke a Biofore nevű kis gyösz. A jármű különböző biológiai eredetű anyagok autóipari felhasználhatóságának demonstrálására készült, de talán kissé meghökkentőbb lett, mint tervezői gondolták.
Finnország szülötte, a helsinki Metropolia Egyetem és a UPM vállalat közös gyermeke a Biofore nevű kis gyösz. A jármű különböző biológiai eredetű anyagok autóipari felhasználhatóságának demonstrálására készült, de talán kissé meghökkentőbb lett, mint tervezői gondolták.
Fotó megosztása:
A BMW i3, az ÉV Autója idei eredménylistájának második helyezettje kétségkívül nagy áttörés, ami a nagy sorozatban gyártható karbonkarosszériát és az elektromos hajtásláncot illeti, de ha jól megnézzük, mit gondolunk róla: nem inkább csúnya, mint szép?
A BMW i3, az ÉV Autója idei eredménylistájának második helyezettje kétségkívül nagy áttörés, ami a nagy sorozatban gyártható karbonkarosszériát és az elektromos hajtásláncot illeti, de ha jól megnézzük, mit gondolunk róla: nem inkább csúnya, mint szép?
Fotó megosztása:
Jeep Cherokee. Szerintünk ő a tuti befutó, mert nem csak egyszerűen ronda, de egy klasszikus nevet aláz porba a modernnek szánt, de inkább csak szánalmas új dizájn.
Jeep Cherokee. Szerintünk ő a tuti befutó, mert nem csak egyszerűen ronda, de egy klasszikus nevet aláz porba a modernnek szánt, de inkább csak szánalmas új dizájn.
Fotó megosztása: