Két oszloppal kevesebb és két tolóajtóval több. Ezekkel vértezte fel magát a Ford az Opel ellen.
Genfben mutatkozik be aFord S-Max és C-Max kistestvére, a B-Max. Az autó különlegessége a két hátsó tolóajtó és a B-oszlop hiánya.

A gyár szerint mégsem kell aggódni az autó merevségéért, ugyanis az oszlopot az ajtókba integrálták. A megoldás a praktikumot szolgálja, mert így az autóba történő bejutás lényegesen könnyebb. Az első és hátsó ajtó nyitása után 1,5 méter szélességű hely áll rendelkezésre, hogy bármit betuszkolhassunk. Hiába, az Opel Meriva ellen villantani kellett valamivel.

Az autó 11 centiméterrel hosszabb az alapját képező Fiestánál és harminckettővel rövidebb, mint a C-Max. Ennek ellenére akár 2,35 méter hosszú tárgyakat is szállíthatunk benne az ülések ledöntése után.

A B-Maxban mutatkozik be a Ford EcoBoost családjának legkisebb tagja, az egyliteres háromhengeres motor. A start-stop rendszerrel szerelt erőforrás gazdaságosabb üzemet ígér, mint hasonló teljesítményű négyhengeres társai.

Egyelőre ennyit információ áll rendelkezésre az újdonságról, de a helyszínen mindent megtud a vezess.hu csapata.