Még erősebb lesz minden idők leggyorsabb sorozatgyártású Bentley-je, a Continental GT Speed (nyitóképünkön): a 6.0 W12-es ikerturbós motor teljesítményét 635 lóerőre, forgatónyomatékát 820 Nm-re növelték a mérnökök – ez ugyan csupán kilenc lóerővel és 20 Nm-rel több, mint eddig, mégis kézzel fogható eredménye volt a módosításoknak: a kupé az eddigi 329 helyett 331 km/órával képes száguldani, míg a kabrió végsebessége 325-ről 327 km/órára nőtt. 

Bentley: kinek erősebbet, kinek gyengébbet 1
Bentley: kinek erősebbet, kinek gyengébbet 21
Hogy a plusz két km/órát megünnepeljék, még látványosabbá varázsolták a GT megjelenését. Mostantól fényezett kivitelben kapható az első légterelő, az oldalsó kötény és a hátsó diffúzor; a 21 colos keréktárcsa, a fényszórók és a hátsó helyzetjelzők sötét felületkezelést kaptak. A féknyergek mostantól pirosak, összhangban a modellhez kínált, exkluzív új Candy-piros fényezéssel, az első kerékdobra pedig felkerült egy krómozott ‘Speed’ embléma. 
A GT Speed utasterében egyedi, sávos kivitelezésű, kontrasztos színkombináció, steppelt kárpitok valamint a fejtámlákba hímzett Speed felirat köszönti az újévet. 
Bentley: kinek erősebbet, kinek gyengébbet 22
A Continental modellcsalád nem vacakolt a motorteljesítménnyel: klimatizált masszázsfotellel, pihe-puha padlószőnyeggel, tolatókamerával, tradicionális króm- és fadíszekben bővelkedő GT Classic felszereltségi csomaggal, a kabrióhoz kínált téli csomaggal (nyaktáji és kormányfűtéssel), karbon-kerámia féktárcsákat, sportkipufogót és szénszálas műszerfalpanelt tartalmazó GT V8 S Sport csomagot, valamint számos további fényűző opciót vezetett fel a nyártól elérhető újdonságok listájára. 
Bentley: kinek erősebbet, kinek gyengébbet 23
Pont az ellenkező irányba indult el a Bentley csúcsmodellje, a fenti képen látható Flying Spur: az eddigi W12 mellett mostantól megjelenik a könnyebb, olcsóbb V8-as opció is: 507 lóerejével és 660 Nm nyomatékával ez sem nevezhető kifejezetten harmatosnak; az autó 5,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 295 km/óra. Ráadásul a hajtáslánc fékenergia-visszanyeréssel és hengersor-lekapcsolással küzd a felesleges környezeti terhelés ellen. 
Az összkerékhajtású modell menetstabilitásáról és kényelméről légrugózás gondoskodik, és természetesen ehhez a tavasztól kapható modellhez is elérhetők a megszokott stílusbeli és funkcionális opciók.
Bentley: kinek erősebbet, kinek gyengébbet 24