450 db – összesen ennyit készített az olasz, francia, illetve német gyökerekkel rendelkező sportkocsigyártó vállalat abból az autóból, ami több ízben elhódította a világ leggyorsabb utcai sportautójának járó kitüntetést. Igen, a Bugatti Veyronról van szó, aminek az utolsó példánya is gazdára talált a napokban, a vevő egy közel-keleti üzletember.
Az utolsó, 450-es alvázszámú Veyron egy teljesen egyénre szabott Grand Sport Vitesse, melyet La Finale (az utolsó) névre kereszteltek, és ezt fel is pingálták a sprinterre. Mielőtt azonban tulajdonosa megkaphatná, a Genfi Autószalonon állítják ki az autót, közvetlenül a legelső Bugatti Veyron mellett.
Vége van, ha akarsz sem vehetsz már új Veyront 1
Vége van, ha akarsz sem vehetsz már új Veyront 5
A Grand Sport Vitesse 8,0 literes, 16 hengeres motorja 1200 lóerős, maximális nyomatéka pedig eléri az 1500 Nm-t. A többi Veyronhoz hasonlóan összkerékhajtással szerelt modell 2,6 másodperc alatt gyorsulhat százra, 7,1 másodperc alatt kétszázra és 16 másodperc alatt 300 km/órás sebességre. Normál módban a sportkocsi végsebessége 375 km/óra, de a plusz kulccsal aktiválható ún. Top Speed módban 410 km/óra is elérhető, zárt tetővel. Így immár az új változat a világ leggyorsabb roadstere.  
Vége van, ha akarsz sem vehetsz már új Veyront 6
A motor mellett a hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó, a menetstabilizáló rendszer és a futómű is módosult a nagyobb teljesítményhez igazodva. Emellett a karosszéria számos elemét is lecserélték a korábban a Super Sporthoz fejlesztett alkatrészekre.
Ha ma reggel kimentél a garázsba, és nem egy Veyron sziluettje fogadott, akkor rossz hírünk van, mostantól egyre drágább lesz a Bugatti szupersportautója. Jó lesz összekapni magad, ha szeretnél egyet.