Érkezik a Peugeot 207 kombi
Elődjéhez, a 206-oshoz hasonlóan a Peugeot 207-ből is készül kombi változat. A SW-t a Genfi Autószalonon tanulmányautóként leplezik le, SW Outdoor néven. Az autó orra egy az egyben a ferdehátú 207-esé, míg a hátulja új konstrukció. A forma egyértelműen hasonlít a nagytestvér 407-es kombi változatára.

Abban is megegyeznek, hogy nem igazi teherhordónak születtek, sokkal inkább életstílus-modellnek, azoknak készül, akik az ilyen formát kedvelik. Azért a praktikumról sem feledkeztek meg, ezért a csomagtérajtó nemcsak egyben, de az üvegrész külön is nyitható, így a kisebb csomagokat egyszerűbb berámolni.

A szabadidő aktív eltöltését segíti, hogy az autóval rosszabb útnak is neki lehet vágni, körben masszív műanyagok védik a karosszériát, a lökhárítókba krómozott védőlemezek kerültek.

Bár az SW tengelytávja 2540 mm, azaz megegyezik a hagyományos 207-esével, a karosszéria 12,6 centiméterrel hosszabb annál. Ez szinte teljes egészében a csomagtartót gazdagítja. Ha még több helyre vágynánk, a hátsó ülések egyetlen mozdulattal ledönthetőek, ezzel nagy, sík felületet lehet létrehozni hátul.

A jármű belseje is a sima 207-esből érkezik, az egyedi színkombináció teszi igazán különlegessé. Újdonság viszont a hatalmas üvegtető, amely a többi SW modellben is elérhető volt. Vélhetően ez a széria 207 SW-nél is így lesz.

Genfben 1,6-os turbódízel motorral állítják ki a tanulmányautót. A Peugeot blokk 110 lóerővel és 240 newtonméteres nyomatékkal kedveskedik a vezetőnek. A kisebb környezetszennyezésről pedig részecskeszűrő gondoskodik.

A 207 CC-hez hasonló utat jár be az SW is, hiszen tavaly ősszel a Párizsi Autószalonon bemutatott Epure tanulmányautó után három hónappal már hivatalosan is bemutatták a kis kabriót. Így várhatóan nyárra már a SW sorozatgyártású változata is készen lesz.