A kép tanulsága szerint a Continental GT átalakított változatáról lehet szó. Ennek az eddig ismert legdurvább változatában a 6,0 literes duplaturbós blokk 610 lóerős, maximális nyomatéka pedig eléri a 750 Nm-t. Már ez is elég meggyőző, de kiindulva más gyártók átalakításából a bioetanol használatával 10 százaléknyi teljesítménynövekedés elérhető el.
A tervek szerint 2012-re a vállalat teljes palettája használható lesz bioetanollal is. Persze ettől még nem lesz környezetbarát a Bentley, de csökkenhet a kocsik szén-dioxid-kibocsátása. Ez pedig már elég a marketingeseknek, hogy további vevőket győzzenek meg.
Lehet azonban, hogy többről van itt szó. Franz-Josef Paefgen, a vállalat vezetője korábban elárulta, hogy az Audi hibridfejlesztésének eredményeit hamarosan a Bentley is alkalmazza. A villanymotor bevetésével tisztán elektromos üzemben is működhet az autó, de az támogathatja a benzinmotort is, még nagyobb dinamikát eredményezve.
Hamarosan kiderül, hogy pár benzincsövön kívül más újdonság is van-e a rejtélyes Bentleyben.