Formatanulmányként a vásárlói reakciókat hivatott felmérni, de ebben a szerepkörében nyitott kapukat dönget: elképzelhetetlen, hogy ne odaadó rajongás fogadná a hívek körében a sikeres GT86 roadster kivitelét.

Hosszú, kiszámítható évek után végre van miért izgulnia a Mazda MX-5-nek: a Toyota levette a tetőt éles sportkocsijáról. Több mint ígéretes
Tanulmányként heccel a GT86 Roadster 19 Igazából pont az a legjobb az autóban, hogy szinte semmit nem változott a kupé kivitelhez képest. Ugyanakkora (4,24 x 1,75 x 1,27 méter), ugyanúgy 200 lóerős, és ugyanúgy 2+2 üléses – a legfontosabbról, az autó tömegéről azonban egyelőre nem szól a Toyota.

Tekintve azonban, hogy elvileg eleve tető nélküli konstrukcióként tervezték meg, valószínűleg kevesebb plusz merevítésre lesz szüksége, mint a legtöbb kabriónak, így vélhetően nem sokkal marad majd el a kupé igen kedvező tömeg/lóerő arányától. A vászontető ebből a szempontból is bölcs döntés volt, az esztétikai előnyökről nem is beszélve. A további részletekkel még várnunk kell pár napot, de az autót elnézve megéri…