Aki viszont szeretné nagydobra verni autója tudását, annak jó választás lehet a Lumma Design CLR 500 RS modellje. Egyelőre csak grafikákat közöltek az autóról, az igazi bemutatóra a Genfi Autószalonon kerül sor.
Aki nem ért az autókhoz, annak is azonnal szemet szúr ez a járgány, köszönhetően a narancssárga fényezésnek. Persze a buszokénál is nagyobb 21 colos felnik sem maradnak rejtve. Ezeken elöl 255/30-as, hátul 295/25-ös gumikat láthatunk.
Nemcsak gumik szélessége, de a felnik kialakítása miatt is szükség volt a sárvédőívek átalakítására, amelyek most már a terepjárókéhoz hasonlóan domborodnak. A sportosság jegyében karbonból új motorháztetőt, csomagtérfedelet, tetőt formáztak az M5-ösnek, de újak a lökhárítók és a küszöbök is. Hátul hatalmas diffúzor javítja a járgány stabilitását, ami elsősorban az új futóműnek köszönhető, mellyel 40 milliméterrel alacsonyabban ül a kasztni.
Erre pedig azért volt szükség, mert a német cég a motorban is babrált kicsit. Az 507 lóerős motorvezérlést hangolták át, illetve verseny-kipufogórendszert csatoltak hozzá. Miután a szívórendszerben is versenytechnikai elemeket használtak, a fékpad 560 lóerős teljesítményt mutatott. A CLR ekkora teljesítménnyel bőven túllépi a 300-at, egészen 327 km/óráig kúszik a mutató.
A külsőhöz illik a CLR 500 RS belője is, ahol az új szénszálas elemeket a karosszériához hasonló Lamorghini sárgára festették. Az üléseket kétszínű bőr, a kormányt bőr és karbon keveréke fedi. Az i-re a pontot az eloxált alumíniumpedálok és -taposók teszik fel.