Oroszlános szabadidő-autó
Terepre merészkedik a Peugeot is. A franciák legújabb autója, a 4007-es hét embernek nyújt kényelmes furikázási lehetőséget, és akkor sem esik pánikba, ha aszfalt helyett földúton, sárban kell teljesíteni, vagy nagyobb utánfutót mozgatni.

Orrában négyhengeres, 2,2 literes HDi teljesít szolgálatot, amely 156 lóerős teljesítményre képes. Ehhez hatfokozatú manuális váltó csatlakozik.

Elején a francia márka jellegzetes dizájnelemei is feltűnnek, így a hatalmas, krómozott keretes komikus száj ennél az autónál sem maradhatott el, de az ablakok is csillogó, fémszínű keretet kaptak.

A szabadidő-autó 4,64 méter hosszú, 1,8 méter széles, 1,67 m magas. Az ötajtós karosszéria 174 mm-es hasmagassággal próbál helytállni, ha el kell hagyni az aszfaltozott utakat. Csomagtere a használt ülések számától függően 510 és 1686 liter között változik. Előbbi felhajtott ülések mellett is rendelkezésre áll, míg az utóbbihoz a két elsőn kívül az összes ülőfelületet le kell hajtani.

Tetejét alumíniumból készítették, amivel sikerült 5 kg-mal csökkenteni az autó felső részének tömegét. Így, az amúgy magas építésű autó tömegközéppontja 4 mm-rel lejjebb kerülhetett. Hasonló okokból, valamint helytakarékosság miatt az összesen 60 liter kapacitású üzemanyagtankot is két részre osztották, ezek a váltó két oldalára kerültek.

Kétféle kerékméretet is kínálnak a járgányhoz, a 18 colos felnit 225/55-ös méretű abronccsal mind útra, mind terepre ajánlják, de akiknek fontos, hogy mostoha körülmények között is megfelelően teljesítsen az autó, azoknak inkább a 16 colos kivitelt ajánlják 215/70-es gumikkal.

Elektronikusan kapcsolható összkerék-hajtása háromféle hajtási módot kínál a vezetőnek. A legtakarékosabban úgy lehet közlekedni, hogy csak az első kerekeknek jut a motor nyomatékából, automatikus 4WD üzemmódban az első-hátsó tengelyekre mindig az éppen szükséges mennyiségű nyomatékot engedi a rendszer, míg a harmadik esetben az első-hátsó tengelyre állandóan, közel azonos erő érkezik.