Orrában négyhengeres, 2,2 literes HDi teljesít szolgálatot, amely 156 lóerős teljesítményre képes. Ehhez hatfokozatú manuális váltó csatlakozik.
Elején a francia márka jellegzetes dizájnelemei is feltűnnek, így a hatalmas, krómozott keretes komikus száj ennél az autónál sem maradhatott el, de az ablakok is csillogó, fémszínű keretet kaptak.
A szabadidő-autó 4,64 méter hosszú, 1,8 méter széles, 1,67 m magas. Az ötajtós karosszéria 174 mm-es hasmagassággal próbál helytállni, ha el kell hagyni az aszfaltozott utakat. Csomagtere a használt ülések számától függően 510 és 1686 liter között változik. Előbbi felhajtott ülések mellett is rendelkezésre áll, míg az utóbbihoz a két elsőn kívül az összes ülőfelületet le kell hajtani.
Tetejét alumíniumból készítették, amivel sikerült 5 kg-mal csökkenteni az autó felső részének tömegét. Így, az amúgy magas építésű autó tömegközéppontja 4 mm-rel lejjebb kerülhetett. Hasonló okokból, valamint helytakarékosság miatt az összesen 60 liter kapacitású üzemanyagtankot is két részre osztották, ezek a váltó két oldalára kerültek.
Kétféle kerékméretet is kínálnak a járgányhoz, a 18 colos felnit 225/55-ös méretű abronccsal mind útra, mind terepre ajánlják, de akiknek fontos, hogy mostoha körülmények között is megfelelően teljesítsen az autó, azoknak inkább a 16 colos kivitelt ajánlják 215/70-es gumikkal.
Elektronikusan kapcsolható összkerék-hajtása háromféle hajtási módot kínál a vezetőnek. A legtakarékosabban úgy lehet közlekedni, hogy csak az első kerekeknek jut a motor nyomatékából, automatikus 4WD üzemmódban az első-hátsó tengelyekre mindig az éppen szükséges mennyiségű nyomatékot engedi a rendszer, míg a harmadik esetben az első-hátsó tengelyre állandóan, közel azonos erő érkezik.