A néhány hét múlva kezdődő kiállításon ott lesz a japán gyár FT-HS (Future Toyota Hybrid Sports) névre hallgató orrmotoros, hátsókerék-hajtású valódi sportkocsija, amely hibrid hajtáslánccal négy másodperc körüli idővel teljesíti a százas sprintet.
Ezzel ellentétben a Hybrid X főként a jövő technológiáját, dizájnját vetíti előre. Már a gyár korábbi hibridmodelljét, a futurisztikus Priust is messziről meg lehetett ismerni, és ez a trend a jövőben sem nagyon fog változni. A Toyota dizájnerei továbbra is könnyen észrevehetővé teszik az autó hibridségét, így a következő környezetbarát típusok kék vagy zöld fényt fognak kibocsátani oldalt, de akár a gépháztető környékéről is színes ragyogás törhet elő, ha a járgány hibrid üzemmódban működik.
A hibrideknél könnyen melegedő elektromos alkatrészek hűtése miatt szükséges szokatlanul nagy méretű hűtőnyílásokat is inkább kihangsúlyozzák, a dízájn fontos elemévé teszik a jövőben.
A gyár kedvcsinálónak egyelőre csupán egy apró részletfotót közölt a tanulmányautóról, amely a hátsó rész egyik sarkát ábrázolja, a teljes járműre még várni kell a Genfi Autószalon megnyitójáig.