Amellett, hogy bemutatják a felújított Matrixot a Hyundai standján a Genfi Autószalonon, lesznek sokkal érdekesebb járművek is a koreai gyártó kiállítási területén. Leleplezik például a HED-5 tanulmányautót.

A Recaro, az LG és a Bayer közreműködésével megépített hatszemélyes egyterű azt mutatja meg, hogy létező technológiai megoldásokkal is jelentősen lehet csökkenteni a járművek károsanyag-kibocsátását. A HED-5 megőrizte a hagyományos modellek vezethetőségét, használhatóságát, amellett, hogy 29 százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki. A szériaközeli járműben számos különleges megoldással és anyaggal találkozhatunk majd.

Hatszemélyes egyterű
Keveset fogyaszt a HED-5

Keveset fogyaszt a HED-5

Keveset fogyaszt a HED-5


A Hyundai zöld törekvéseit jelzi, hogy Svájcban megtartják a Eco-Dynamic elnevezésű modellek világpremierjét is. Egyelőre erről sokat nem tudni, de vélhetően a korábban látott eco Cee’dhez hasonló modellt jelenthet. Azaz a karosszéria, a váltó és a vezérlés kisebb átalakításával csökkentik a hagyományos modell fogyasztását, s így a károsanyag-kibocsátását is.