– Az autószalonra jössz?
– Persze! Én vagyok az első ember. Nélkülem meg sem tartanák.
– Ez most sajtónap lesz, gondolom te is a neten regisztráltál.
– Több meghívást is kaptam, köztük az Aston Martintól. Csak felhívom őket, amikor odaérek és bekísérnek. Nekem nem kell várni.
– Meddig maradsz?
– Megnézem, ami fontos, arra elég egy nap.
– Mire vagy kíváncsi?
– Itt lesz a felújított Gallardo a Lamborghininél. Azt biztos megnézem, de az Aston Martin standjára is elmegyek.
– Más autó nem is nagyon érdekel?
– Most menjek a Hondához, vagy az Opelhez? Kit érdekel? Azt otthon is látni!
– Veszel is valamit a szalonon?
– Vettem egy Rolls-Royce Cabrio-t, de még nem is láttam, most állítják Genfben. Egyből elküldtem a Mansoryhoz (Tuningcég, nem az olcsó fajta – a szerk.), hogy faragjanak belőle még vadabbat. A katalizátort például alapból kivetetem minden autómból, nagyon lefojtják a vasat. A Paganim így még 20 lóerővel erősebb. Tavaly egyébként szintén volt két autóm kiállítva Genfben. Az egyik Pagani és az egyik Koenigsegg.
– Tényleg, a Ferrari Enzo megvan még?
– Már nincs, nemrég adtam el. De nem fáj érte a szívem, már nem volt benne semmi izgalmas.
– Nekünk nagyon bejött, amikor teszteltük. (íme a teszt)
– Komolyan mondom, a Koenigsegg például sokkal jobban megfogott. Sokkal különlegesebb autó.
– Azért gondolom, anyagilag sem volt rossz húzás megválni az Enzótól?
– Persze (nevet). Nagyon nehéz megvenni, gyakorlatilag lehetetlen, ezért nem rossz üzlet, ha van egy Enzód . Különben is jön az új Ferrari.
– Akkor megint itt lesz Michael Schumacher is gondolom.
– Persze, minden évben itt van. Tavaly 1 órát vártam rá, de túl sokáig beszélgetett Luca di Montezemolóval (a Ferrari és a Fiat elnöke), ezért otthagytam.
– Azt hallottam, hogy Horazio Paganival nagyon jóban vagy.
– Igen, hoztam is két Tokajit. Neki viszem az egyiket, a másikat Christian von Koenisegg kapja. Horazióval nagyon jóban vagyunk, gyakorlatilag én vagyok a reklámarcuk. Ha elmegyek a standjukra, akkor fellendítem az eladásaikat.
– Hová mész az autóiddal? Hol tudod kiautózni például egy Ferrari Enzo teljesítményét?
– Az M6-oson nagyon jó az út, ott lehet menni rendesen. Múltkor mellettem ült egy RTL-es fickó és fel is vette, hogy 340-nel mentem. Mondtam is utána, hogy azonnal törölje!
– Azt csiripelik, hogy egy magyar megrendelő számára készül egy átalakított Porsche Carrera GT. Nem te vagy véletlenül a titokzatos megrendelő?
– Nem szeretem a Porschét! Nem az én utam! Pagani, Koenigsegg, az igen!