Öttagúra bővül a MINI Clubman kínálata, miután abból is készül a jövőben One kivitel. Ahogy a háromajtós MINI esetében itt is egy 1,4-es szívómotor kerül a járműbe, amelynek maximális teljesítménye 95 lóerő, a csúcsnyomaték pedig 140 Nm.
Ezzel a Clubman 11,6 másodperc alatt képes elérni a százas sebességet álló helyzetből, tövig nyomva a gázpedált pedig 183 km/óráig kergethető a járgány. Átlagfogyasztását 5,4 literre ígéri a gyártó.
Szintén új 1,4-es motor kerül a háromajtós változat palettájára is. Ott már szerepel a fenti variáció, most egy gyengébb, 75 lóerős kivitelben is kínálják majd a motort. Ez amellett, hogy várhatóan lehetővé teszi, hogy még olcsóbban lehessen MINI-t vásárolni, olcsóbb üzemeltetést is garantál.
A 20 lóerős mínusz ugyanis 0,4 literes fogyasztáscsökkenéssel párosul, vagyis az új belépőmodell 5,3 literrel is beéri 100 kilométerenként. A jó ár kialakításában az is szerepet játszik majd, hogy egyes piacokon adókedvezmény jár a 130 g/km-nél kisebb szén-dioxid-kibocsátású járművek után, s ez a kombináció 128-at mutat.
Százra 13,2 másodperc alatt gyorsul a 75 lovas MINI, csúcssebessége 175 km/óra. Tehát nem túl virgonc, viszont a látvány szinte ugyanaz, mint egy Cooper esetében.