Várhatóan legalább 300 lóerőt tud majd a V6-os blokk, de egyes pletykák szerint 320 lóerő sem elképzelhetetlen. A motorhoz hatfokozatú, manuális váltó, illetve négykerék-hajtás kapcsolódik majd. Ez a kombináció pedig igazán izgalmasnak ígérkezik.
Ügyes pilótával nagyjából 6,1 másodperccel az indulás után már százzal hasíthat az Insignia. A végsebességét nem korlátozzák 250-nél, így 265 km/órával is száguldhat a tulajdonos, lenyomva jóval drágább modelleket is.
Elektronikus vezérlésű futómű kerül a kasztni alá, amely figyeli az útviszonyokat, és annak megfelelően változtatja a lengéscsillapítók keménységét. A Sport kapcsoló hatására még feszesebben reagál a futómű, a kormány rásegítése csökken, a motor gázreakciója gyorsul.
A legújabb OPC is sportos külsőt kap, egyedi lökhárítókkal és 20 colos felnikkel villanthatnak a tulajok. Belül sportkormány, sportülések és alumínium kiegészítők teszik felismerhetővé a sportváltozatot. A szedánok mellett ezúttal is lesz OPC a kombiból is.