Az olasz gyártó állítólag a jelenleg legerősebb Reventónnál is könnyebb és erősebb verziót készít, amely feltehetően megkapja majd a korábban a Diablónál is alkalmazott Superveloce címkét. Az LP 670-4 kódnév arra utal, hogy az új Lambo 670 lóerős lesz – a Reventón 641-et „tud” -, a négyes pedig az összkerékhajtásra utal.
A lehető legkisebb tömeg érdekében – az autó 100 kg-ot dob le magáról – a gyártó a végletekig lecsupaszítja a belteret, mindenhova minimalista szénszálas elemek kerülnek. A jelenlegi automatikus spoilereket szintén szénszálas, GT-jellegű szárnyra cserélik, és új könnyűfém felnik is kerülnek a Murcielagóra.
A sebességváltón is javítanak, a mostani 0,4 másodperces váltási idő felére csökken, és az eddigi alumínium alkatrészek egy részét magnéziumból készült elemekre cserélik.
Az új csúcs-Lambóról a genfi bemutató után derül ki még több.