Az 1930-as években a Maybach Zeppelin DS 7 és DS 8 modellek V12-es motorjai kiemelkedő 150 és 200 lóerőt produkáltak. A Maybach most feltámasztja a Zeppelin nevet és elkészíti legerősebb modelljeit.
Az új Zeppelin-modellek a Maybach jelenlegi sportosabb változatain, az 57 S és 62 S típusokon alapulnak, de azoknál is erősebbek 28 lóerővel. Ennek megfelelően már 640 lóerőt vonultat fel a 6,0 literes, V12-es biturbómotor. A maximális nyomaték továbbra is 1000 newtonméter, amit az elektronika korlátoz a hajtás védelmében.
Az új Maybach Zeppelin limitált darabszámban készül, mindössze 100 darabot lesz belőle. A kocsik ára igen borsos, az 57 Zeppelin 406 ezer euró (124,7 millió forint), a hosszabb 6,2 méteres kivitel viszont 473 ezerbe (145,3 millió forint) kerül.
A Daimler két új, kétszínű fényezést kínál a Zeppelinekhez, mindazonáltal a cég siet leszögezni, hogy bármilyen színt választhat a megrendelő. Az autó új, kevesebb zajt keltő külső visszapillantóiról, kipufogóvégeiről, illetve 20 colos felnijeiről azonosítható.
Ennél is különlegesebb az a speciális illatosító rendszer, amelyet nem kevesebb, mint 3950 euróért (1,2 millió forint) szerelnek be az autókba. A gyártó a Givaudan közreműködésével két különböző, egy markánsabb és egy finomabb parfümmel tölti fel a rendszert, amely gombnyomásra juttatja azt az utastérbe, persze ez esetben is lehetőség van az utas saját aromáinak alkalmazására.