Egy évvel bemutatása után valódi automata váltóval is rendelhető a Maserati GranTurismo erősebb változata. Eddig ugyanis, aki az autóra bízta volna a váltást, annak be kellett érnie a gyengébb 405 lóerős, 4,2 literes motorral.
Tavaly, amikor a Genfi Autószalonon leleplezték a Ferrari 4,7 literes motorjával szerelt S-változatot, azt egy szupergyors elektromos vezérlésű, robotizált váltóval szerelték. Idén tavasztól viszont a 440 lóerős V8-as motorhoz a ZF 6-fokozatú automatája is társítható.
Az ok ugyanaz, mint korábban a Quattroporte esetében, vannak vevők, akik a sportosság helyett a kényelemre szavaznak, a ZF váltóját pedig ennek megfelelően hangolták. Ugyanakkor ennek is létezik manuális funkciója, amelynél nem is bírálja felül a vezető fokozatválasztását, például padlógáznál sem vált vissza.