Mazda3 MPS
Az új Mazda3-as mezei változatát sem láttam még, erre kiderül, hogy a szintén felfrissült, MPS néven futó sportmodell is itt parádézik Genfben. A három közül a Mazdában érezhetjük a legnagyobb kényelemben magunkat. A karosszéria maradt ötajtós, amivel szintén a kényelmesebb utazásra vágyók kegyeit keresték.
Érdekes kombó az MPS. Hajtáslánca és külső megjelenése alapján is igazi sportgép, belül viszont nem sokban tér el a családi változattól. A sportosnak tűnő ülések oldaltartása például szinte a nullával egyenlő.Az elődből átvett, 2,3 literes és 260 lóerős motorjával 6,1 másodperc alatt gyorsulhatunk százra.
Renault Megane RS
A Renault sportos modellcsaládja egyre népesebb. Az izgalmas autók megítélésén sokat dob a gyári Forma-1-es alakulat, ahová Fernando Alonsóval az élet is visszatért. Az új Mégane RS a Renault Sport tipikus jegyeit hordozza magán, emellett azonban a Forma-1-es autóra utaló jeleket is találni.
Az első lökhárító például egyértelműen az R28-as versenyautó vonalait örökölte, amit egy beépített LED-sorral spékeltek meg. Kétliteres turbómotorja 250 lóerős, nyomatéka 340 Nm, ami papíron kevesebb a versenytársaihoz képest, de élményben biztosan nem lesz nagy különbség. Főleg, ha a Mazdában és a Focusban alapáron adott önzáró differenciálművel rendeljük meg.
Ford Focus RS
Ez az autó a hármas legerősebb tagja. 305 lóerejével elég nagy eséllyel támadhat gyanútlan konkurenseire. A héten Monacóban tartják a modell igazi premierjét. Péntek reggel már a helyszínen készült élménybeszámolót olvashatják, itt a vezessen, addig érjék be az alábbi videóval: