Arányait tekintve minimálisan sem változott a kombi, a látványos részleteket viszont gondosan eltüntették róla. Így felszívódtak a látványos fényszórók és hátsó lámpák, kicserélték a lökhárítókat, de még a hátsó ajtókra is kilincsek kerültek.
Nevével ellentétben nem tűnik túlságosan sportosnak az Ibiza ST, egy teljesen szokásos kombit alkottak a spanyolok, de a kiscsaládosok körében így is népszerűbb lehet, mint a ferdehátú változat. 18 centivel nőtt a teljes hosszúság az ötajtóshoz képest, elérve a 4230 millimétert, a csomagtartóba 430 liternyi cuccot lehet elrejteni a ferdehátú 292 literjével szemben.
Sokat dolgoztak a mérnökök azon, hogy a hátsó nyílás a lehető legszélesebb legyen, megkönnyítve a rakodást. Az Ibiza ST palettáján három benzines és ugyancsak három, common-rail befecskendezésű TDI motor sorakozik. A hat blokk közül négy közvetlen befecskendezéses és turbófeltöltésű. A motorválaszték a 70 és 105 LE közötti teljesítménytartományt öleli fel, opcióként DSG duplakuplungos váltómű is rendelkezésre áll.