Brutális. Talán ezzel lehetne a legjobban összefoglalni a G-Power új szuperautóját. Az 1983-ban alapított tuningcég a BMW csúcsmodelljét, a 760i-t alakította át. Az eredmény pedig finoman szólva is elképesztő. A kéttonnás luxuscirkáló ugyanis könnyedén veri meg a BMW M5 vagy M3 modelleket, ellenfelei a Ferrarik, Lamborghinik.
4,2 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége pedig bőven az eredeti 250 km/óra felett van, képes akár 345-nel is repeszteni. Ezzel pedig a legtöbb gyári sportkocsit lepipálja.
Ehhez a mutatványhoz nem kevés erő kell, de a G-Power 760i Storm nem panaszkodhat. A 6,0 literes V12-es motor ugyanis 181 pluszlóerővel gazdagodott, teljesítménye így 725 lóerő. Nyomatékoldalon még ennél is komolyabb a növekmény, a további 250 Nm hatására kerek 1000 Nm okoz rövidülést a gumik élettartamában.
Ahogy a többi szupersportkocsija esetében, ezúttal is a feltöltőkkel babrált a G-Power. A hagyományos kipufogógáz által forgatott turbók helyett szíjhajtásos feltöltőket alkalmaznak, ugyanakkor kicserélik a kipufogót is.
A kiemelkedő végsebesség miatt szükségessé vált a karosszéria átalakítása is. Karbonból formáztak új első spoilert és diffúzort a Hetes számára, hogy csökkentsék a felhajtóerőt. További különlegesség, hogy az új motorháztető egy másik szénszálas műanyag, a kevlár alkalmazásával született.
Ám az egész legnagyobb hibája, hogy egyáltalán nem illik a Hetes BMW jellegéhez, nagyon bazári és fennhéjázó a kocsi megjelenése. Persze biztosan van, akinek ez kell, hogy kellően meg tudjon érkezni egy találkozóra. Ilyen autóval aligha fog összefutni, már csak azért sem, mert mindössze 10 darabot épít belőle a G-Power.
Ennek megfelelően az ára is igen borsos: 365 000 eurót (98 millió forint) kérnek a komplett autóért, de ha valaki a nyújtott 760iL-ből szeretne egy Stormot, annak további 10 ezer eurót (2,7 millió forint) kell letenni az asztalra. Ezért a pénzért a motor és karosszéria átalakításán túl 22 colos kerekek módosított futómű és az utastér teljes átalakítása is szerepel a programban.