Most aztán fel van adva a lecke a gazdagoknak. Alig pár napja írtunk róla, hogy a Hamann micsoda fenevadat épített az X6 M-ből. De nem ez lesz az egyetlen ilyen járgány a Genfi Autószalonon. A Lumma is az 555 lóerős szabadidő-autó átdolgozásával érkezik Svájcba.  

Messze van egy terepjárótól
312 km/óra a végsebessége

312 km/óra a végsebessége

312 km/óra a végsebessége


Teljesítményben 20 lóerővel a Hamann a nyerő, a Lumma csak 650 lóerőig jutott, viszont az eltérő hangolás miatt nyomatékban a mostani motor ötvennel jobb a konkurenciáénál, 830 Nm-t ad. A Lumma a kipufogót és a motorvezérlést alakította át.

Az igazi fegyvertény azonban az, hogy ez az X6-os gyorsabb, akár 312 km/órás sebességre is képes. Ehhez nagyban hozzájárul a módosított külső. Szinte nincs olyan eleme a karosszériának, ami eredeti lenne, újak a lökhárítók elöl-hátul, a küszöbök és a sárvédő-szélesítések oldalt, de a motorháztető és a csomagtérfedél is átalakult. Mindez az átalakított futómű nyomán 40 milliméterrel alacsonyabban, mint eredetileg. Az i-re a pontot a 23 colos felnik teszik fel.

Jól áll neki a narancssárga

Jól áll neki a narancssárga

Jól áll neki a narancssárga


Az alapvetően sötét utastérben igen látványosak a narancsszínű elemek, amelyekből mindenfelé jutott. Persze ne higgyük, hogy ez valami egyszerű műanyag, természetesen karbon. Ahogy az új sportkormányt és az üléseket is kiváló minőségű bőrrel vonják be. Van itt még alumínium pedálsor és velúr szőnyeg is.

Az autó árát nem ismerjük, de vélhetően ez nem játszik majd szerepet abban, hogy a vevők ezt vagy a Hamann gépét választják-e. Kellemes fejtörést milliomos olvasóinknak.