Sajátos tanulmányt mutat be a Honda a Genfi Autószalonon, a 3R-C igazából nem is autó, hanem afféle átmenet a négy- és kétkerekűek között. Arra hivatott, hogy megmutassa, milyen lehet a városi közlekedés néhány évtized múlva, jelenleg azonban nem több egyszerű játéknál.
Elektromos motor mozgatja a háromkerekű, egyszemélyes járművet, technikai adatokat nem árultak el a japánok. A motort és az akkumulátort mélyen a váz alá építették, biztosítva az alacsony súlypontot és stabilitást.
A képeken zártnak tűnik a koncepció, de a műanyagból készült tető csak a 3R-C álló helyzetében fedi a kabint. Menet közben afféle szélvédőként funkcionál, védve a vezetőt a menetszéltől és a sérülésektől egy borulás esetén. Készült egy rugalmas fedél is, ez rossz idő esetén húzható elő. A tanulmányt a Honda milánói központja készítette, motoros gumikon ül, kormánya is a kétkerekűeket idézi.