Bár látványra nem annyira mellbevágó, de teljesen áttervezett testet kapott az új modell. A nagyobb, tágasabb utastér érdekében nyújtottak egy keveset a tengelytávon, és szélesebb is lett a kasztni. Ennek ellenére hosszban csak annyival gyarapodott az autó, amennyire feltétlenül muszáj volt neki, inkább csak a túlnyúlásokkal játszottak a tervezők.

Az ötajtós Imprezára épül az XV
Új a hűtőrács

Új a hűtőrács

Új a hűtőrács


Az ötajtós Imprezára épülő új szabadidő-autó itt-ott új elemeket is kapott, így elölről markánsabb arcot látunk, amely főként az új lökhárítónak és a határozott hűtőrácsnak köszönhető. Hátul a módosított, az egész hátsó üveget körbefolyó légterelő, a tetőn pedig csomagok rögzítésére alkalmas fekete alumíniumsín próbálja meg igazi szabadidő-autónak láttatni az autót. Oldalról a kidomborodó sárvédőívek kölcsönöznek masszív kinézetet a kocsinak.

A Subaru XV motorválasztéka kétféle kétliteres motorból – egy dízel és egy benzines változatból – áll. Nem sok, de legalább van benzines és dízel is a listán.

Hosszban nem sokat gyarapodott

Hosszban nem sokat gyarapodott

Hosszban nem sokat gyarapodott


Persze az XV odabent sem teljesen olyan, mint az átlagos Impreza. Utasterében új anyagok és friss dizájn várja a vezetőt. A bőrbevonatú kormány és váltógomb, valamint a kormányról vezérelhető, bluetooth-os kihangosító alapáron jár a Subaruhoz. Opcióként színezett tetőablak, gázkisüléses első lámpa, fényszórómósó, fűthető ülés, illetve szintén fűtött visszapillantó is rendelhető a Subaru XV-hez.