A Toyota kifejezetten az európai piacra fejlesztette az Auris alapjaira épülő új hibridjét, amelyet Angliában szerelnek össze. Így az Auris HSD lesz az első európai gyártású hibrid modell, a gyár szerint mindössze 3,8 literes átlagfogyasztással.
Prius energia gyalogosoknak
Prius energia gyalogosoknak
Fotó megosztása:
Európában gyártják
Európában gyártják
Fotó megosztása:
3,8 liter százon
3,8 liter százon
Fotó megosztása:
Hibrid-hajtás és kék fény
Hibrid-hajtás és kék fény
Fotó megosztása:
Alig bocsát ki CO2-t
Alig bocsát ki CO2-t
Fotó megosztása:
Diszkrét hibrid embléma
Diszkrét hibrid embléma
Fotó megosztása:
A kis kék gomb kevésbé veszélyes, mint a nagy piros
A kis kék gomb kevésbé veszélyes, mint a nagy piros
Fotó megosztása:
Tréfás méretű váltókar
Tréfás méretű váltókar
Fotó megosztása:
Van villanyautó üzemmód is
Van villanyautó üzemmód is
Fotó megosztása:
Auris HSD
Auris HSD
Fotó megosztása:
Reméljük, a kék derengés nem szériafelszerelés
Reméljük, a kék derengés nem szériafelszerelés
Fotó megosztása:
Nem Renault, Toyota
Nem Renault, Toyota
Fotó megosztása:
Őszre ér hozzánk
Őszre ér hozzánk
Fotó megosztása:
Konnektoros Prius
Konnektoros Prius
Fotó megosztása:
Mezei 230-as csatlakozóról tölthető
Mezei 230-as csatlakozóról tölthető
Fotó megosztása:
Akár 20 kilométer néma suhanásra is képes
Akár 20 kilométer néma suhanásra is képes
Fotó megosztása:
3,8 liter százon
Az 1,8 literes benzin- és 60 kW-os villanymotorra épülő, hibrid hajtású Aurist kétféle változatban lehet majd megvásárolni, 89, illetve 93 gramm/kilométeres CO2-emisszióval. A briteknél júliustól kapható az új, csendes, takarékos és környezetkímélő Auris, nálunk várhatóan augusztus, szeptember környékén érkeznek meg az első darabok.
De nemcsak ez az egyetlen újdonság van a Toyota környezetbarát részlegén, hanem itt a Plug in Hybrid Prius is. A konnektorból is tölthető járgány az otthoni elektromos hálózatról is mindössze másfél óra alatt újratölthető.
Mezei 230-as csatlakozóról tölthető
Mezei 230-as csatlakozóról tölthető
A lítiumionos akkumulátornak köszönhetően tisztán elektromos üzemmódban is képes elérni a 100 km/órás sebességet, és jóval messzebbre – nagyjából 20 km-re – is jut, tisztán villanymotorjai által hajtva. Így a Prius Plug-in Hybrid CO2-kibocsátása 60 g/km alatt marad, és a többi full hibrid modellhez hasonlóan jóval alacsonyabb a koromrészecske- és NOx-kibocsátása is.