Mindenképp ígéretesnek tűnik az irány, ráadásul a látványos formai megoldások sem hiányoznak. A roadster ajtajai nem hagyományos módon nyílnak, a karosszériába csusszannak bele, ahogy az egykori Z1-nél is.
Mégsem ez a legnagyobb újdonsága a tanulmánynak, hanem a műszerfal kiváltása. A BMW szerint nincs szükség sok-sok kijelzőre a műszerfalon és középkonzolon, egyszerűbb, ha mindent a sofőr elé, a szélvédőre vetít az elektronika. A Head Up Display eddig sem volt ismeretlen a BMW-kben, a tanulmányban azonban háromdimenzióssá fejlesztették.
Egymásra épülő rétegekkel mindent a szélvédőre lehet vetíteni, az aktuálisan legfontosabb információ kerül legfelülre. A kevésbé fontos adatok a háttérben húzódnak meg, hogy szükség esetén azonnal előrefurakodjanak. 2013-ban már bemutatkozhat a rendszer szériaváltozata, a tanulmány hajtásláncáról a BMW nem árult el semmit.