A háromliteres, Auditól származó, 333 lóerős, kompresszoros V6-os társa egy 47 lóerős elektromotor, vagyis az együttes teljesítmény 380 lóerő. A villanymotor önállóan is képes mozgatni a kupét, de inkább csak besegít a hajtásba.
Nikkel-metál akkumulátor látja el energiával a villanymotort, a váltó nyolcfokozatú Tiptronic S. Hat másodpercig tart a százas sprint, a végsebesség 270 km/óra. 165 km/órás, fix autópályás utazótempóig a benzinmotor alkalmanként lekapcsolhat, így takarékoskodva az üzemanyaggal. „Vitorlázó módban” az elektromotor gondoskodik a sebesség tartásáról.
A hibrid Panamera minden idők legtakarékosabb Porschéja, az opcionális, alacsony gördülési ellenállású abroncsokkal mindössze 6,8 liter az átlagfogyasztása. Nem vészes az adatlapon egyébként szereplő 7,1 literes adat sem, az értékesítés júniusban indul.