A sportautók szerelmesei már tűkön ülve várták a pillanatot, amikor lehull a lepel a legújabb dühöngő bikáról.
Eddig is sok adat és kép szivárgott ki a Lamborghini Murciélago-t leváltó Aventador LP700-4 elnevezésű fenevadról, de végre most már mindent tudunk, hiteles forrásból megerősítve.
Nekünk halandóknak talán a forma a legfontosabb, hiszen legfeljebb a látványát élvezhetjük a méregdrága sportkocsinak. Ebben a tekintetben minden bikarajongó elégedetten csettinthet, a tradicionális Lamborghini vonásokat örökölte az Aventador, csak még agresszívebb, izmosabb megfogalmazásban. Sok részletben a Reventón köszön vissza ránk, a szögletes, vadászgépekre emlékeztető alkatrészek egyértelműen rokoni szálakra utalnak.
A teljesítményt tekintve sem marad el sokkal az exkluzív rokontól, a 6.5 literes V12-es szív 700 lóerőt és 690 Nm nyomatékot szabadít mind a négy kerékre.
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Fotó megosztása:
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Fotó megosztása:
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
Fotó megosztása:
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
Fotó megosztása:
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
A kiállításon látott narancs árnyalat megosztotta a véleményeket
Fotó megosztása:
Hátulról is dögös
Hátulról is dögös
Fotó megosztása:
6.5 literes V12-es
6.5 literes V12-es
Fotó megosztása:
Hátulról is dögös
Hátulról is dögös
Fotó megosztása:
Hátulról is dögös
Hátulról is dögös
Fotó megosztása:
6.5 literes V12-es
6.5 literes V12-es
Fotó megosztása:
Családi pizza méretek
Családi pizza méretek
Fotó megosztása:
A VW rokonság óta már nem kérdés a minőség
A VW rokonság óta már nem kérdés a minőség
Fotó megosztása:
A VW rokonság óta már nem kérdés a minőség
A VW rokonság óta már nem kérdés a minőség
Fotó megosztása:
Igazi kétszínű az Aventador
Igazi kétszínű az Aventador
Fotó megosztása:
Egy létező bikáról kapta a nevet
Egy létező bikáról kapta a nevet
Fotó megosztása:
"Ezt a gombot nyomkodhatja aki perkálja a 70 millát!"
"Ezt a gombot nyomkodhatja aki perkálja a 70 millát!"
Fotó megosztása:
Felfelé nyíló ajtók, ahogy kell
Felfelé nyíló ajtók, ahogy kell
Fotó megosztása:
Senkit sem ért váratlanul, hogy a legdühösebb bika körülbelül 70 millió forintért keres majd gazdákat Európában.
Senkit sem ért váratlanul, hogy a legdühösebb bika körülbelül 70 millió forintért keres majd gazdákat Európában.
Fotó megosztása:
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Fotó megosztása:
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Fotó megosztása:
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Fotó megosztása:
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Fotó megosztása:
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Agresszív formavilágot hoz az Aventador
Fotó megosztása:
Reventón rokonság
Reventón rokonság
Fotó megosztása:
Az elmaradhatatlan gyújtási sorrend a V12-eshez
Az elmaradhatatlan gyújtási sorrend a V12-eshez
Fotó megosztása:
Digitális műszerfal Lamborghini módra
Digitális műszerfal Lamborghini módra
Fotó megosztása:
700 lóerő lekötözve
700 lóerő lekötözve
Fotó megosztása:
A VW rokonság óta már nem kérdés a minőség
A 2.9 százas sprint élvezetét a hét sebességes váltó teszi teljessé, amit bátran kapcsolgatva egészen a 350 km/h-s kiosztásig kergethető a sebességmutató. Nem kell versenyzőnek lenni ehhez az eredményhez, az új fejlesztésű automata ISR váltó szinte gondolatra dolgozik, a fokozatok kapcsolásához, mindössze öt századmásodperc szükséges.
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Hiányoltuk a hostess lányokat:)
Nem ezek a számok teszik igazán érdekessé a Lamborghini új zászlóshajóját. Hanem az a tény, hogy belátták, a nagyobb élményfaktor eléréséhet nem a teljesítményt kell egekbe emelni, hanem a tömeget csökkenteni. Ezért minden eddiginél nagyobb mértékben használtak fel karbonszálas műanyagot, és alumíniumot, így csökkentve a tömeget és növelve a karosszéria merevségét. A fogyókúra eredményeképp 1.575 kilogrammos tömeget értek el, így minden lóerőnek csak 2.25 kilogrammot kell cipelnie.
A belső természetesen tobzódik a luxusban, LCD képernyő és bőr mindenütt ahova szem ellát és kéz elér.
Már csak az ár bújik meg az árnyékban, és szerintem nem ér senkit váratlanul, hogy a legdühösebb bika körülbelül 70 millió forintért keres majd gazdákat Európában.