Nem vitték túlzásba, azt meg kell hagyni
Nem vitték túlzásba, azt meg kell hagyni
Fotó megosztása:
A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, a fekete szín és némi morcosítás jelenti a csehek főhajtását.
A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, a fekete szín és némi morcosítás jelenti a csehek főhajtását.
Fotó megosztása:
A ralipályát elfelejthetjük
A ralipályát elfelejthetjük
Fotó megosztása:
Skoda Fabia Monte Carlo
Skoda Fabia Monte Carlo
Fotó megosztása:
Jól áll neki a fekete
Jól áll neki a fekete
Fotó megosztása:
Jól áll neki a fekete
Jól áll neki a fekete
Fotó megosztása:
A belsőben némi bőr és sportos ülések jelentik a különbséget
A belsőben némi bőr és sportos ülések jelentik a különbséget
Fotó megosztása:
Jól áll neki a fekete
Jól áll neki a fekete
Fotó megosztása:
Jól áll neki a fekete
Jól áll neki a fekete
Fotó megosztása:
Jól áll neki a fekete
Jól áll neki a fekete
Fotó megosztása:
Skoda Fabia Monte Carlo
Skoda Fabia Monte Carlo
Fotó megosztása:
Skoda Fabia Monte Carlo
Skoda Fabia Monte Carlo
Fotó megosztása:
A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, a fekete szín és némi morcosítás jelenti a csehek főhajtását.
A cseh gyártó kínálatában eddig találtak izmosabb vasakat az autózás szerelmesei. Ám kivételes, vagy a tömegből igazán kiemelkedő modellt eddig nem kínáltak. A combosabb Fabia RS, Octavia RS típusok is visszafogott külsővel kerültek piacra.
Ez a helyzet most változik, a Genfi autószalonon szaglászhattuk körbe a Monte Carlo rali előtt tisztelgő új, limitált példányszámban gyártásba kerülő Fabia-t.
A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, feketére fényezett tető, fekete fészekben ülő fényszórók és 16 colos szintén fekete alufelnik jelentik a legfőbb megkülönböztető jegyeket.
Belül leheletnyi bőr, sportosabb ülések, és alumínium pedálok emlékeztetnek arra, miben is ülünk. Kell is ez a pár emlékeztető, hiszen a sebességről nem biztos, hogy rájönnénk, hiszen a motorpaletta maradt a megszokott, a belépő szintű 1.2 literes 60 lóerős benzinestől a 100 lóerő körüli TSI egységeken át egészen a combosabb 1.6 literes 105 lóerős TDI dízelig bezárólag. Mivel sok újdonságot nem gyömöszöltek bele, a Skoda Fabia Monte Carlo hamarosan a kereskedésekben várja majd a rali és a márka iránt elkötelezett vevőket.