Nem vitték túlzásba, azt meg kell hagyni

A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, a fekete szín és némi morcosítás jelenti a csehek főhajtását.

A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, a fekete szín és némi morcosítás jelenti a csehek főhajtását.

A cseh gyártó kínálatában eddig találtak izmosabb vasakat az autózás szerelmesei. Ám kivételes, vagy a tömegből igazán kiemelkedő modellt eddig nem kínáltak. A combosabb Fabia RS, Octavia RS típusok is visszafogott külsővel kerültek piacra.

Ez a helyzet most változik, a Genfi autószalonon szaglászhattuk körbe a Monte Carlo rali előtt  tisztelgő új, limitált példányszámban gyártásba kerülő Fabia-t.

A változtatások javarészt csak a külsőt érintik, feketére fényezett tető, fekete fészekben ülő fényszórók és 16 colos szintén fekete alufelnik jelentik a legfőbb megkülönböztető jegyeket.

Belül leheletnyi bőr, sportosabb ülések, és alumínium pedálok emlékeztetnek arra, miben is ülünk. Kell is ez a pár emlékeztető, hiszen a  sebességről nem biztos, hogy rájönnénk, hiszen a motorpaletta maradt a megszokott, a belépő szintű 1.2 literes 60 lóerős benzinestől a  100 lóerő körüli TSI egységeken át egészen a combosabb 1.6 literes 105 lóerős TDI dízelig bezárólag. Mivel sok újdonságot nem gyömöszöltek bele, a Skoda Fabia Monte Carlo hamarosan a kereskedésekben várja majd a rali és a márka iránt elkötelezett vevőket.