Az Opel és Wartburg modellek öltöztetője, az Irmscher egy elektromos roadster tanulmányt mutatott be a Genfi Autószalonon, amelynek alapja a 7 Turbo Roadster.
A benzines modelltől kívülről csak a kipufogó hiánya különbözteti meg, így nem szenved csorbát a klasszikus Lotus 7 forma. Az autó stílusa dinamikus haladást kíván, erről a 238 lóerős villanymotor gondoskodik, amelyet lítium-vas-foszfát akkumulátor táplál. (Az akksi legfőbb előnye, hogy a kapacitása hidegben sem csökken nagy mértékben.)
A benzines változat 265 lóerős, ám annak nyomatéka „csak” 400 Nm, szemben a SELECTRA 800 Nm-ével szemben. Így csak az akkumulátor miatti tömegnövekedés állhatja a száguldás útját – a gyár azonban egyelőre nem közölte az autó üres tömegét -, na meg a hatótáv.
Jól meg kell tervezni az élményautózás útvonalát, hiszen legjobb esetben is 200 kilométer múlva félre kell állnia a villanymotoros roadster sofőrjének, hogy újratöltse a lemerült akksit.
Az Irmscher a 7 SELECTRA sorozatgyártását tervezi. Az így készült modellek 90 000 euróért kerülhetnek tulajdonosaikhoz, amely jócskán meghaladja az 55 900 euróért kínált turbós benzines változatok árát.
Itt találják összes cikkünket 2011-es Genfi Autószalonról