Negyven éve a sportautó fogalma Európához és Amerikához kötődött. Eddig az időpontig a Nissan mindennek volt nevezhető, csak vakmerőnek nem. Ekkor azonban elkészült a Datsun 240Z. A klasszikus hátsókerék-hajtású „Z” megmutatta, hogy a Nissan gyorsan tanul, és azonnal megragadta a sportautó-rajongók képzeletét szerte a világon.  

Legendára emlékezik a Nissan 1
Legendára emlékezik a Nissan 11


Ez a szellemiség él tovább a 370Z-ben, amelyet a 240Z-hez hasonlóan hathengeres motor hajt és hátsókerék-hajtásának köszönhetően élvezetesen vezethető. Míg a 240Z 150 lóerős volt, a 370Z teljesítménye ennek kétszerese, a futóműfejlesztésben pedig az eltelt 40 év azt eredményezte, hogy a legfrissebb változat menetkényelméről, vezethetőségéről az eredeti modell csak álmodni tudott. És most még jobb lett.

Korlátozott darabszámú különleges kivitelű sportkupét mutatott be a Nissan. A 370Z legújabb változata, a GT Edition kevesebbért többet nyújt. A 18 colos kerekeket felváltó 19 colos, kovácsolt könnyűfém kerekekkel, a speciális színekkel és a 240Z-re emlékeztető GT-oldalcsíkokkal a speciális kivitelű GT Edition kevesebbe kerül, mint az alapmodell.

A felszereltség változásai közé tartozik a külön megrendelhető, a műholdas navigáció részét képező tolatókamera és az alapfelszereltségbe tartozó gumiabroncs-nyomásellenőrző rendszer. A kényelmesebb utazás érdekében javítottak a fenéklemez szigetelésén, amely csökkenti az útfelületről beszűrődő zajt. Ugyanakkor az Európában szokásos nagyobb átlagsebességet figyelembe véve továbbfejlesztették a modell futóművét.