Továbbra is 4,3 literes V8-as motor kerül a kocsi orrába, de a teljesítmény az eddigi 460 lóerőről 490 lóerőre emelkedett. A maximális nyomaték 20 Nm-t gyarapodva 505 newtonméterre nőtt. A pluszteljesítmény a motorvezérlés felfrissítéséből, valamint a kipufogó módosításából ered.
A karosszéria módosításának köszönhetően az autó 30 kilóval kevesebbet nyom, mint eddig, miközben a szerkezet merevsége nem változott.
Az említett fejlesztések nyomán 0,2 másodperccel javult az autó gyorsulása, azaz 3,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát. A Ferrari nem szól a végsebesség változásáról, így az vélhetően továbbra is 310 km/óra.
Akinek még így sem elég sportos a California, rendelhet az úgynevezett Handling Speciale csomagot. Az ebben szereplő feszesebb futóműhangolással minimálisra csökken a karosszéria dőlése, miközben a vezető még több visszajelzést kap az útról. A csomagban szereplő lengéscsillapítók gyorsabban reagálnak, de a rugók is feszesebbek, ugyanakkor a kormányzás is direktebb.