A Honda nyilvánosságra hozta az új európai CR-V prototípusának első fotóit. A szabadidő-autó március elején, a  Genfi Autószalonon áll a nagyközönség elé, egyelőre prototípusként.

Itt a Honda új szabadidő-autója 1
Itt a Honda új szabadidő-autója 17


A bemutatódarab lehetővé teszi, hogy a vásárlók már most megismerjék a 2012 őszétől rendelhető, minden porcikájában megújult negyedik generációt, illetve az új formai irányzatot, amit a modell képvisel.

Akik követik a vezess.hu híreit, azoknak nem újdonság a kocsi, hiszen tavaly nagyon hasonló formában láttuk még tanulmányként, majd kiszivárogtak  a sorozatgyártású modell képei is.

Az autóipari trendekhez képest kissé korán érkezik az új modell, hiszen a jelenlegi a CR-V-t 2007-ben mutatták be, majd 2010-ben esett át a ráncfelvarráson.

A jelenlegi CR-V-hez viszonyítva a prototípus agresszívebbnek hat, hála a markánsabb hűtőmaszknak és keskenyebb fényszóróknak. Az alapvető sziluett nem változott, de az oldalablakok új formája a korábbitól eltérő jelleget kölcsönöz a kocsinak.

Várhatón továbbra is a jobban felszerelt modellekben lesz széria a négykerék-hajtás, az egyszerűbb változatokban csak az első keréknek jut a motor nyomatékából. Európában kéttagú motorkínálatra lehet számítani, marad a 2,0 literes benzines és a 2,2-es dízel.