Kína hatalmas piac. Néha bedobunk pár számot, de felfogni, hogy mégis mekkora fogyasztásra éhes tömeg lapul Ázsiában azt nehéz felfogni. Igaz van egy jól kivehető figyelmeztető jel, amihez nem kell semmilyen statisztikai adatbázisba alámerülni.
A jel a csak Kínának készült modellek. Autógyártók, építők, tuningolók mind szeretnének Kína kedvében járni. A kínaiak meg szeretnének limuzinnal járni, ezért mikor az üzletfelek szeme összecsillan, a karosszéria fájó mód nyúlik. A lábtérimádó tehetős kínaiaknak köszönhetően már a Porsche Panamera is megkapta a magáét, a Ruf tuningcég jóvoltából negyven centiméterrel hosszabb a Panamera RXL.
Egyértelmű a kérdés, miért vesz valaki Porschét, ha limuzint akar faragni belőle? Már a Panamera sem követi a kőkemény sportos hagyományokat, de ha kell, bármilyen alsóneműre vonalkódot varázsol. De így? Persze ízlések és pofonok, akinek akad 56 millió forint a sufniban, az már költhet teljesen értelmetlen autókra.