A márka első középmotoros, hatótáv-kiterjesztett elektromos sport koncepcióautója egyben az első Infiniti, amit Európában fejlesztettek. Az összesen 408 lóerős iker-villanymotorokkal szerelt, hatótáv-növelő benzinmotorral kiegészített elektromos autó négy másodperc alatt gyorsul százra, hatótávolsága benzinnel és villannyal együtt 500 kilométer. Füst nélkül a lítium-ion akku kapacitása 30-40 városi kilométerre elég.
Két villanymotor és egy háromhengeres benzinmotor mozgatja az EMERGE-E tanulmányt. Ha megengednek egy szubjektív megjegyzést: ez az autó a 2012-es Genfi Szalon legszebb tárgya
Két villanymotor és egy háromhengeres benzinmotor mozgatja az EMERGE-E tanulmányt. Ha megengednek egy szubjektív megjegyzést: ez az autó a 2012-es Genfi Szalon legszebb tárgya
Fotó megosztása:
408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye
408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye
Fotó megosztása:
A dizájner megérdemli, hogy kiírjuk a nevét: Shiro Nakamura. A hölgy nevét nem tudjuk
A dizájner megérdemli, hogy kiírjuk a nevét: Shiro Nakamura. A hölgy nevét nem tudjuk
Fotó megosztása:
Az EMERGE-E az első Európában fejlesztett Infiniti
Az EMERGE-E az első Európában fejlesztett Infiniti
Fotó megosztása:
Négy másodperc alatt gyorsul százra, akkumulátora 40 kilométer emissziómentes autókázást enged
Négy másodperc alatt gyorsul százra, akkumulátora 40 kilométer emissziómentes autókázást enged
Fotó megosztása:
Ha a háromhengeres benzinmotorra is szükség van, mert lemerült a lítium-ion akku, az EMERGE-E a szabvány mérési ciklus szerint csupán 55 g CO2-t pöfög ki százon, ami 3 liter alatti fogyasztás. Elhiszik?
Ha a háromhengeres benzinmotorra is szükség van, mert lemerült a lítium-ion akku, az EMERGE-E a szabvány mérési ciklus szerint csupán 55 g CO2-t pöfög ki százon, ami 3 liter alatti fogyasztás. Elhiszik?
Fotó megosztása:
1000 Nm a villanymotorok csúcsnyomatéka
1000 Nm a villanymotorok csúcsnyomatéka
Fotó megosztása:
"A csend az új VROOOM", mondja az EMERGE-E projekt vezető mérnöke
"A csend az új VROOOM", mondja az EMERGE-E projekt vezető mérnöke
Fotó megosztása:
Ehhez a belsőhöz egy 48 lóerős, 1,2 literes benzinmotor tartozik. Szoknunk kell a szép, új világot
Ehhez a belsőhöz egy 48 lóerős, 1,2 literes benzinmotor tartozik. Szoknunk kell a szép, új világot
Fotó megosztása:
Aluváz, karbonkasztni, 1600 kiló
Aluváz, karbonkasztni, 1600 kiló
Fotó megosztása:
Áramvonalas: a cW-érték 0,3
Áramvonalas: a cW-érték 0,3
Fotó megosztása:
408 lóerő az elektromos rendszer összteljesítménye
De mindez alig számít, a kocsit gázturbina, gőzgép vagy mókusokkal hajtott futókerék is hajthatná, akkor is csak azt vennénk észre rajta, mennyire jól néz ki. Az Emerg-E állítólag a márka új formanyelvének tanulmánya, és ha ez így van, a jövőben szép széria-Infinitikre számíthatunk.