Újabb modell gurult ki a GM plasztikai sebészetéből, hogy a jövő heti Genfi Autószalonon már úgy mosolyogjon, mint az Oscar-vonuláson a pár négyzetcentiméternyi arcbőrtől megszabadított Catherine Zeta-Jones.
A Chevrolet Captiva hátul új, fénydiódás lámpákat kapott, a lökhárítón is fésültek egyet – de azért a lámpán kívül így sem túl feltűnő a fenék változása.
Ellenben az orr-rész sportosabb lett, alacsonyabbra nyúlik a lökhárító, így nagyobb a hálós hűtőmaszk, dizájnosabbak a ködlámpák – az egész autó jobban hasonlít egy divatos, sportos túrabakancshoz – de hát erről szól a SUV kategória. Úgy tudni az új megjelenés a kistestvér, a Trax orrára emlékeztet kísértetiesen. A belső is változott, és alapfelszereltség lett a kulcs nélküli nyitás és motorindítás.
És ha már Trax: nyáron hozzánk is megérkezik hozzánk a Chevrolet kis szabadidő-autója, amit már volt szerencsénk vezetni Amerikában. A 140 lóerős 1,4-es benzines turbó mellé az 1,6-os benzin- és az 1,7 literes dízelmotor kerül a motorválasztékba, az utóbbi teljesítménye 130 LE. A Trax kapható front- és összkerékhajtással is.Valamennyi manuális sebességváltós modellen alapfelszerelés a Start/Stop rendszer.
Okostelefon-függők a gazdagabb felszereltségű modellekben alapként kapják a Chevrolet MyLink lehetőséget, mellyel a navigációs és zenehallgatási telefonos adatforgalom látványosan jelenik meg az autó hétcolos érintőképernyőjén, sőt az iPhone-tulajdonosknak még nagyobbak a lehetőségeik a Siri asszisztenciarendszer használata által, amely biztonságosan képes összebékíteni a mobiltelefonálást az autózással.