A Logan kombiváltozata immár nem az a kocsi, amin látszik, hogy „na de ennyi pénzért?” A Dacia új egyen-arcával, az új, felárért hatalmas érintőképernyővel ékesített műszerfallal már teljesen vállalható autó. A textilek minőségén azért még kell javítani vásárlás után, mondjuk egy üléshuzattal.
Beültünk az új Daciába
1/2 Amikor a szakértő autós újságíró eltéved: ebből a csomagtartóból örvendeztem hosszasan, milyen tága a Logan MCV. A képen különben egy idióta és egy Dacia Lodgy látható
Amikor a szakértő autós újságíró eltéved: ebből a csomagtartóból örvendeztem hosszasan, milyen tága a Logan MCV. A képen különben egy idióta és egy Dacia Lodgy látható
Fotó megosztása:
2/2 Az új Logan MCV. Tágas és pofás, valamint igen olcsó (Svájcban majd 2000 frankkal, félmillió forinttal olcsóbban indul az árlistája a Lodgyénál)
Az új Logan MCV. Tágas és pofás, valamint igen olcsó (Svájcban majd 2000 frankkal, félmillió forinttal olcsóbban indul az árlistája a Lodgyénál)
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Amikor a szakértő autós újságíró eltéved: ebből a csomagtartóból örvendeztem hosszasan, milyen tága a Logan MCV. A képen különben egy idióta és egy Dacia Lodgy látható
A márkaarculat egységesítése pedig olyannyira remekül sikerült a Renault spórolós márkájának, hogy a lenti kis videót kétszer is leforgattuk. Először ugyanis véletlenül a Lodgyban lelkendeztem percekig, hogy milyen jó kis, illetve nagy autó ez az új Logan MCV: