A német Wiesmann ősidők óta a létező leginkább célra vezető recept szerint építi autóit: dögös, noha teljesen célszerűtlen formaterv, csekély tömeg, és valamely BMW M-modell erőforrása.
Mivel azonban ez a program nagyon sok variációs lehetőséget nem ad ki, rendre készíti el létező modelljeinek tovább finomított verzióit. Így van ez a Genfben közszemlére állított modellel is, amely a régről ismert GT MF4-S kupénak a Clubsport verziója – ha létezne ilyen, azt mondhatnánk rá, hogy félversenyautó.
Szélesebb kerékívek, rögzített, nagyméretű hátsó légterelő, funkcionális bukókeret, minden irányban állítható felfüggesztés, versenyfékek, kagylóülések: a CS csomagja nem ismeri az öncélú optikai tuning fogalmát.Sem a kényelmiét.
A tömegcsökkentés érdekében ugyanis a tulajdonosnak együtt kell élnie néhány örvendetesen spártai megoldással. Nincs belső kilincs, csak húzófül, az oldalablak műanyagból készül… viszont a szénszálas tetőre mindenki büszke lehet, annál is inkább, mert ott csökkenti az autó tömegét, ahol az a legjobban számít: magasan.
Összesen húsz kilót faragott le így a Wiesmann az eleve nem elhízott GT MF4-S tömegéből. A BMW-ből származó hátratolt orrmotor a hátsó kerekeket hajtja, nyolc hengerében változatlan 420 lóerő terem. A pályaverzió végsebessége 293 km/óra, az autó 4,4 mp alatt gyorsul százra (bár vélhetően megoldható a rövidebb végáttételezés, ha a kedves vevő nagyon szépen kéri).
A GT MF4-S CS a Wiesmann 25. születésnapi ajándéka saját magának, és ha már, építenek is belőle pontosan 25 darabot, egyenként 193 ezer euróért (durván 58 millió forint), plusz adók.