A német Wiesmann ősidők óta a létező leginkább célra vezető recept szerint építi autóit: dögös, noha teljesen célszerűtlen formaterv, csekély tömeg, és valamely BMW M-modell erőforrása.

Mivel azonban ez a program nagyon sok variációs lehetőséget nem ad ki, rendre készíti el létező modelljeinek tovább finomított verzióit. Így van ez a Genfben közszemlére állított modellel is, amely a régről ismert GT MF4-S kupénak a Clubsport verziója – ha létezne ilyen, azt mondhatnánk rá, hogy félversenyautó.

Puritán sportkocsival nem történhet nagyobb áldás, mint ha leszerelnek róla néhány felesleges tartozékot. Ha rengeteg pénzedért kényeztetést vársz, rossz helyen jársz.
Lényegére csupaszított sportkocsi 13 Szélesebb kerékívek, rögzített, nagyméretű hátsó légterelő, funkcionális bukókeret, minden irányban állítható felfüggesztés, versenyfékek, kagylóülések: a CS csomagja nem ismeri az öncélú optikai tuning fogalmát.

Sem a kényelmiét.

A tömegcsökkentés érdekében ugyanis a tulajdonosnak együtt kell élnie néhány örvendetesen spártai megoldással. Nincs belső kilincs, csak húzófül, az oldalablak műanyagból készül… viszont a szénszálas tetőre mindenki büszke lehet, annál is inkább, mert ott csökkenti az autó tömegét, ahol az a legjobban számít: magasan.

Lényegére csupaszított sportkocsi 14 Összesen húsz kilót faragott le így a Wiesmann az eleve nem elhízott GT MF4-S tömegéből. A BMW-ből származó hátratolt orrmotor a hátsó kerekeket hajtja, nyolc hengerében változatlan 420 lóerő terem. A pályaverzió végsebessége 293 km/óra, az autó 4,4 mp alatt gyorsul százra (bár vélhetően megoldható a rövidebb végáttételezés, ha a kedves vevő nagyon szépen kéri).

A GT MF4-S CS a Wiesmann 25. születésnapi ajándéka saját magának, és ha már, építenek is belőle pontosan 25 darabot, egyenként 193 ezer euróért (durván 58 millió forint), plusz adók.