310 lóerő a Volkswagen 2,0 literes TSI benzinmotorjából önmagában is elég ahhoz, hogy a mérnökök kérdőn, az ügyfelek ámuldozva vonják fel a tekintetüket.
A T300 ezen kivitelén azonban a hétfokozatú DSG sebességváltóban folytatódó, majd 4Motion összkerékhajtásban végződő hajtáslánc a legkevésbé feltűnő komponens. A Motor-Technik Mayer munkatársai megtartották a 20 colos Bimoto felniket, de a szabvány ikerkipufogót érces hangú sportverzióra cserélték, brutális kétszer egyes kivitelben, a felfüggesztést pedig légrugókkal szerelték fel.
Aztán nekiláttak a multimédiás vonalnak: monitorok, televíziók, tabletek, játékkonzolok és hangszórók borítják az autó minden négyzetcentiméterét. A menetirány szerinti executive ülésből érintőképernyőn vezérelhetők a rendszerek, és mert száraz torokkal féllábú óriás a vezérigazgató (vagy valami ilyesmi), kávéfőző, bárszekrény és kristálypohár-tartó is került a gigantikus luxuslimuzinba.